Jak nakupovat
Nevíte si rady jak nakoupit? Pomůžeme Vám s celým procesem od výběru zboží až po jeho objednání. Dozvíte se více o možnostech dopravy a platby za zboží. Ukážeme Vám jak balíme Vaše objednávky a nakonec zde odpovíme na Vaše nejčastější dotazy týkající se zboží, přepravy, co dělat, když Vám dojde zásilka poškozená, e-shopu Papáníčko a samotného nakupování.
Jak nakupovat
Doprava a platba zboží
Jak balíme Vaše zásilky
Nejčastější dotazy
-
V produktové navigaci v levé části stránky si vyberte vhodnou kategorii zboží. Můžete také použít fulltextové vyhledávání nebo si vybrat na úvodní stránce dle věku dítěte doporučené produkty vhodné právě pro Vaše dítě. Zajímavé nabídky nebo třeba zboží v akci Vám nabídne také náš "malý" pomocník.
-
Zboží vložíte do nákupní tašky pomocí tlačítka Vložit do nákupní tašky. Před tím ale můžete upravit požadovaný počet kusů daného zboží. Množství můžete také pohodlně a přehledně měnit v samotné nákupní tašce.
-
Obsah nákupní tašky uvidíte vždy, když do ní zboží vložíte nebo po kliknutí na nákupní tašku po kliknutí na ni v pravé horní části stránky. Můžete zde jednoduše měnit množství a upravovat zvolené položky. Cena za zboží se automaticky obnovuje a pro další krok stačí stiknout tlačítko Pokračovat.
-
V dalším kroku nákupní tašky si zvolte způsob dopravy a typ platby Vašeho zboží. Podrobnější informace najdete níže v části Doprava a platba zboží.
-
Po stisknutí tlačítka Pokračovat se dostanete do dalšího kroku, kde zadáte dodací údaje pro doručení zboží. Pokud jste nový zákazník, můžete vyplnit heslo pro přihlášení a budete tak automaticky registrováni. Vaše přihlašovací údaje pak jsou zadaný e-mail a toto heslo. Registrovaní zákazníci mohou sledovat stav svých objednávek a využívat nejrůznějších slevových akcí a výhodných nabídek. Registrovaný zákazník se v tomto kroku nákupní tašky můžete jednoduše přihlásit (pokud již tak neučinil dříve v hlavičce stránky) a nemusí vyplňovat dodací údaje.
-
V posledním kroku nákupní tašky můžete zkontrolovat fakturační údaje, cenu dopravy a způsob platby za zboží a přehled nakoupeného zboží. Pokud nám chcete něco důležitého sdělit, můžete to připsat do poznámky k objednávce. Tlačítkem Objednat dokončíte Váš nákup.
-
Na zadaný e-mail Vám přijde souhrn Vaší objednávky a o dalších krocích Vás budeme informovat e-mailem nebo formou SMS. Neustále tak víte, co se s Vaší objednávkou děje a kdy můžete objednané zboží očekávat.
Způsoby doručení zboží
Přepravní službou – Objednané zboží si můžete nechat zaslat Českou poštou (balík do ruky/na poštu/balík do balíkovny) přímo na Vaši adresu. Vzhledem k povaze převážné většiny zboží v našem e-shopu jsme pečlivě vybírali vhodnou kurýrní službu. Kurýrní služba Vás informuje na Vámi v objednávce zadané mobilní telefonní číslo zprávou SMS o stavu zásilky. Kurýr společnosti Vás bude předem telefonicky kontaktovat a domluví si s Vámi čas dodání. Veškeré dopravované zboží je pojištěno. V případě poškození balíku při přepravě poskytneme plnou náhradu zboží.
Pokud je zboží skladem, objednávky odesíláme nejpozději do 2.pracovního dne a následující pracovní den Vám kurýr zásilku doručí. V případě, že zboží skladem není, budeme vás kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu. Dostupnost každého výrobku je uvedena na jeho detailní stránce v e-shopu.
Cena dopravy přepravní službou je 149,- a pokud požadujete zboží zaslat na dobírku, pak doběrečné činí 35,-
Výdejní místa České pošty - své zboží si můžete nechat poslat na některé z cca 2650 výdejních míst po celé ČR. V dopravě a platbě zaškrtnete tuto možnost a v dalším kroku košíku si vyberete odběrné místo. Automaticky jsou nabízena nejbližší odběrní místa, dle fakturační adresy. Pokud chcete zboží doručít na jíné výdejní místo, zadejte v kolonce "Přibližné město" takové, v jehož blízkosti byste balík chtěli vyzvednout. Nebo pokud víte, tak PSČ. Automaticky Vám pak rozbalovací nabídka odběrným míst nabídne nejlbižší výdejny pro danou lokalitu.
Cena této služby je 119,- a pokud budete platit v hotovosti na místě, je třeba ještě připočíst doběrečné v hodnotě 35,-
Osobní odběr – Dále si můžete zvolit osobní odběr zboží na dvou našich místech a to v Brně (Podolí u Brna) a v sídle firmy v Klenovicích na Hané. Na těchto odběrních místech nejsou prodejny a nemají pevnou pracovní dobu.
Možnosti platby za zboží
Platba na dobírku – za zboží zaplatíte až při jeho převzetí od dopravce. Doběrečné činí 35,- Kč.
Platba v hotovosti na výdejních místech – platba v hotovosti na některém z odběrních míst je zpoplatněna symbolickou částkou 30,- z které je hrazen provoz výdejního místa a náklady s ním spojené. V případě využití kteréhokoliv jiného způsobu platby je osobní odběr zboží zdarma.
Bezhotovostně bankovním převodem – za zboží je třeba zaplatit ještě před jeho odesláním převodem peněz na účet č. 109642701/0100 u Komerční banky. Kompletní údaje k bankovnímu převodu obdržíte po potvrzení objednávky emailem.
Vaše zboží musí dorazit absolutně v pořádku a nepoškozené! To je pro nás priorita číslo dvě, hned po Vaši maximální spokojenosti. Zásilky proto balíme důkladně, profesionálně a s péčí. Sebe lepší balení však nepomůže, pokud si přepravce bude s Vaší zásilkou házet jako s míčem a sem tam mu upadne. Proto jsme mnoho energie vynaložili na výběr toho nejlepšího dopravce u kterého máme jistotu, že nic podobného se se zásilkami neděje. Služby společnosti IN TIME jsou natolik bezpečné, že nemusíme ani používat nálepku FRAGILE, tedy křehké.
Objednané zboží je často „křehkého“ charakteru. Nemůže dojít k rozbití při přepravě?
Zboží balíme profesionálně s maximálním ohledem na jeho charakter a se snahou předejít možným „úrazům“ během dopravy.
Jak postupovat v případě, že mi zásilka dorazí poškozená?
Pokud Vám dorazí zásilka poškozená, kontaktujte nás neprodleně na e-mail info@papanicko.cz a my Vaši záležitost neprodleně vyřídíme.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Osobní odběr zboží je možný po předchozí dohodě na určených výdejních místech. Pro podrobnější informace nás kontaktujte na e-mailu info@papanicko.cz nebo telefonním čísle +420 604 989 817.
Na papanicko.cz nemohu najít zboží, které sháním, ale do sortimentu dětské výživy patří. Je možné jej u vás objednat?
Napište nám na info@papanicko.cz o jaký druh zboží (produkt) se jedná a my se jej pro Vás pokusíme sehnat a nabídneme Vám nejlepší možnou cenu.
Objednané zboží není skladem, co teď?
Je nutné se při nákupu registrovat?
Nemůže dojít k zneužití osobních údajů, které zadám při nákupu?